دیوارکوب های طرح سنگ
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

دیوارکوب های طرح سنگ

تزئین و طراحی دیوارها یکی از مشخصه های مهم هنگام بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه ها محسوب می شود. از آنجا که به کار بردن چوب یا سنگ طبیعی مستلزم پرداخت هزینه های زیاد خرید و نصب می شود ، بنابراین استفاده از دیوارکوب های طرح سنگ یا چوب یکی از روش های رایج و مقرون به صرفه برای طراحی متفاوت فضای داخلی خانه هاست.

دیوارکوب ها و دیوارپوش های مبتنی بر مواد اولیه ای همچون پلی استایرن و پلی اورتان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و یک روش مدرن ، منطقی و بدون دردسر برای پاسخگویی به انواع چالش های طراحی فضای داخلی و خارجی ساختمان ها محسوب می شوند. این محصولات نیاز شما به راه حل های طراحی هوشمندانه برای ایجاد یک فضای جذاب با حداقل هزینه را برطرف می سازند.

دیوارکوب های طرح سنگ

طراحی دکوراسیون داخی با دیوارکوب های طرح سنگ

امروزه انواع دیوارکوب ها و دیوارپوش های جدید ساخته شده با مواد پی وی سی و پلی استایرن ، طیف گسترده ای از بافت ها ، رنگ ها و پوشش ها را شامل می شوند. مهم نیست که شما به دنبال یک دیوارپوش و دیوارکوب با طرح آجر ، چوب ، تخته سنگ و یا سنگ هستید ، این دیوارکوب ها برای هر سلیقه ای محصولی به بازار عرضه کرده اند و با استفاده از آنها به راحتی می توان یک ظاهر چشم نواز به محیط های گوناگون بخشید.

استفاده از دیوارکوب های طرح سنگ نه تنها در دکوراسیون داخلی منازل بسیار چشم نواز است بلکه می تواند جلوه ای عالی به دفتر کار ، آموزشگاه ها، فروشگاه ها ، رستوران ها و موارد دیگر ببخشد. دیوارکوب های طرح سنگ راهی ساده برای افزودن بافت و سبک به هر محیطی هستند. به این ترتیب طراحان دکوراسیون داخلی و معمارانی که می خواهند سبک ها و طرح های خود را تازه و هیجان انگیز نشان دهند ، می توانند از این دیوارکوب ها استفاده نمایند. از دیوارکوب طرح سنگ اغلب در پشت شومینه ، پشت تلویزیون و راهرو ها و همینطور در اتاق خواب های بزرگ و آشپزخانه ها استفاده می شود.

دیوارکوب های طرح سنگ سه بعدی یک گزینه ی باکیفیت و سازگار با محیط زیست هستند که در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاومت می کنند و نیازی به تعمیر یا نگهداری های خاص ندارد.

مسلم است که دیوارهای سنگی طبیعی سازه های باشکوه و چشمگیری هستند ، اما به هر حال ساخت آنها بسیار زمان بر و گران است. به همین خاطر، دیوارکوب ها و دیوارپوش های سنگ مصنوعی یکی از بهترین تزئینات جایگزین سنگ طبیعی هستند. در ادامه به مزایای مهم استفاده از دیوارکوب های طرح سنگ اشاره می کنیم.

طراحی دکوراسیون داخی با دیوارکوب های طرح سنگ

مزایای استفاده از دیوارکوب های طرح سنگ چیست؟

از هزاران سال پیش از سنگ ها به عنوان مصالح ساختمانی استفاده می شده است. آنها با دوام هستند و می توانند در برابر همه ی شرایط آب و هوایی مقاومت کنند. از آنجا که دیوارهای سنگی دوام بالا و جذابیت چشمگیری دارند ، در طی سال ها همواره مد روز بوده اند و به همین خاطر بسیاری از طراحان داخلی و صاحبان خانه آنها را به عنوان ابزارهای دکوراتیو در دکوراسیون استفاده می کنند.

اما با این وجود سنگ طبیعی از قیمت و هزینه حمل و نقل و نصب بالایی برخوردار است و به همین خاطر همه نمی توانند از آن استفاده کنند. همچنین در برخی مکان ها به خصوص مکان هایی با دیوارهای نازک و با مقاومت پایین ، نصب سنگ طبیعی امکان پذیر نیست.  در این صورت استفاده از دیوارکوب های طرح سنگ می تواند یک گزینه عالی محسوب شود.

خیلی از افراد فکر می کنند دیوارکوب های طرح سنگ ظاهر زیبای سنگ طبیعی را ایجاد نمی کنند. اما در صورتی که شما از دیوارکوب های طرح سنگ با کیفیت و سه بعدی استفاده نمایید و نصب حرفه ای داشته باشید می توانید تا حدود زیادی ظاهر واقعی سنگ را به محیط ببخشید. دیوارکوب های طرح سنگ نسبتاً سبک هستند ، به خصوص اگر با سنگ واقعی مقایسه شوند. این موجب می شود تا نصب آنها بسیار آسان شود.

گذشته از آن این نوع از دیوارکوب ها از دوام بیشتری برخوردارند و می توان از آنها در داخل و خارج ساختمان ها استفاده کرد. از دیوارکوب طرح سنگ یا آجر می توان در مکان هایی استفاده کرد که استفاده از آجر یا سنگ واقعی غیرممکن می باشد. اغلب مشتریان قیمت های مقرون به صرفه و ظاهر جذاب دیوارکوب های آجری مانند و پانل های دیواری سنگ مصنوعی را دوست دارند. چرا که با کمک آنها با کسری از قیمت دقیقاً به آنچه می خواهند می رسند.

مزایای استفاده از دیوارکوب های طرح سنگ چیست؟

خرید انواع دیوارکوب های طرح سنگ

همانطور که گفته شد نصب دیوارپوش ها و دیوارکوب ها علاوه بر اینکه سریع ، ساده و مقرون به صرفه است ، روند کار بسیار تمیز و مرتبی نیز دارد و از سختی کمتری نسبت به استفاده از سنگ های جداگانه برخوردار می باشد. با استفاده از این دیوارکوب ها شما می توانید یک دیوار با ویژگی های زیبا و چشمگیر را در محیط خانه یا محل کار ایجاد کنید.

محصولات موجود در هوم لوکس از رنگ ها و سبک های متناسب با معماری های سنتی و مدرن برخوردار است. دیوارکوب های طرح سنگ موجود در این شرکت بافت ها و سایه های مختلفی را در محیط ایجاد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیوارپوش ها و دیوارکوب های ارائه شده در این شرکت با ما تماس بگیرید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: